ხშირად დასმული კითხვები
შეკვეთები
დიახ, შეკვეთის გაკეთება შეგიძლიათ სატელეფონო ზარით. დაგვირეკეთ ნომერზე (995 322) 50 00 50.
ჩვენს გვერდზე ყიდვა უსაფრთხო და დაცულია. თქვენი ყველა მონაცემი დაცულია. კონფიდენციალობის პოლისის სრულად სანახავდ შეგიძლიათ დააწკაპუოთ აქ.
ნივთების უმეტესობას საწყობში არ ვაბრუნებთ. შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურებას და შეამოწმოთ ხელმისაწვდომობა. მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს უნდა მიაწოდოთ ნივთის დასახელება ან პროდუქცის საიდენტიფიკაციო ნომერი.
შეკვეთის შეცვლა ან გაუქმება შესაძლებელია გამოგზავნამდე. თქვენი შეკვეთის გასაუქმებლად ან შესაცვლელად დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტაზე: [email protected]
ზომების სქემის სანახავად დააწკაპუნეთ აქ.
დააწკაპუნეთ აქ და ხელი მოაწერეთ და დაინახავთ თქვენი შეკვეთის ყველა მონაცემს, მათ შორის სტატუსს.
ამის ძირითადი მიზეზები შეიძლება იყოს:
- ვერ დავადგინეთ თქვენს მიერ მითითებული ინვოისის გაგზავნის შესახებ ინფორმაცია. თუ ინვოისის გაგზავნის მისამართი არ ემთხვევა მისამართს, რომელიც დაფიქსირებული აქვს საკრედიტო ბარათის გამცემს ან ბანკს, შეკვეთა ავტომატურად უქმდება. დაუკავშირდით თქვენს საკრედიტო ბარათის გამცემს ან ბანკს ინფორმაციის სისწორის დასადგენად. შემდეგ შეგიძლიათ გააკეთოთ ახალი შეკვეთა ინვოისის გაგზავნის სწორი მისამართის მითითებით.
- გადახდის დამუშავება ვერ განხორციელდა.
- გარკვეული ტექნიკური საკითხების გამო ვერ შევასრულეთ თქვენი შეკვეთა. გეცნობებათ ელ. ფოსტით და თუ ამ შეკვეთისთვის თანხა გაქვთ გადახდილი, აგინაზღაურდებათ სრულად.
მიიღებთ შეკვეთის დადასტურების შეტყობინებას ელ. ფოსტაზე.
შეკვეთების უმეტესობა როგორც წესი იგზავნება შეკვეთის გაკეთების დღესვე (შეკვეთები როგორც წესი მიეწოდება იმავე სამუშაო ან მომდევნო სამუშაო დღეს. საქართველოს რეგიონებში მიწოდებას მეტი დრო სჭირდება, ვინაიდან მიწოდებაში მესამე მხარეა ჩართული.
ამის ძირითადი მიზეზები შეიძლება იყოს:
- შესაძლოა თქვენი ნივთები ცალ-ცალკე გზავნილით გამოიგზავნა, ამიტომ შეამოწმეთ ელ. ფოსტა, რათა დაადგინოთ სხვა ნივთები ცალკე ხომ არ მოგეწოდებათ.
- დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected].
დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
გადახდა, ფასები და ვაუჩერები
თუ შეკვეთა ვებ-გვერდიდან გააკეთეთ და ბანკის მეშვეობით გადახდის მეთოდი აირჩიეთ, საკრედიტო ბარათიდან თანხა ჩამოგეჭრებათ შეკვეთის დადასტურებისთანავე.
გთოხვთ, გაითვალისწინოთ, რომ საკრედიტო ბარათის ავტორიზაციისას, თქვენი ბანკის წესებიდან გამომდინარე, თანხა შესაძლოა დაიბლოკოს 30 დღემდე ვადით. შეამოწმთ თქვენი ბანკის წესები. თუ სადებიტო ბარათით იხდით, თქვენს ბანკთან შეამოწმეთ თქვენი ბარათიდან თანხის ჩამოჭრის დღიური ლიმიტი. აუცილებლობის შემთხვევაში, დაგიკავშირდებით ელ. ფოსტაზე ან ტელეფონით.
თუ გადაწყვეტთ ნაღდი ფულით ან ბარათით გადახდას ნივთის მიღებისას, გადაიხდით ჩვენს წარმომადგენელთან, შეძენილი ნივთის მოწოდებისას.
თქვენი გადახდის დამუშავების დროს პრობლემის შემთხვევაში დაუყოვნებლივ მიიღებთ შეცდომის შეტყობინებას. ასეთ შემთხვევაში თქვენ გექნებათ შესაძლებლობა შეიყვანოთ ახალი გადახდის დეტალები.
We accept the following payment methods:
- Visa ბარათი
- Master ბარათი
- ნაღდი ანგარიშსწორება
შესაძლოა არსებობდეს მოსალოდნელზე მეტის დარიცხვის 2 ძირითადი მიზეზი:
- თუ თქვენი ბანკის ადგილობრივი ვალუტა განსხვავდება თქვენი ვებ-გვერდის ვალუტისგან, მაშინ თქვენი ბანკი მოახდენს თანხის კონვერტაციას მისი გაცვლითი კურსით. ამან შესაძლოა გამოიწვიოს ფასის ცვლილება.
- შესაძლოა თქვენს შეკვეთაზე იყენებთ პრომო კოდს, რომელიც არ ვრცელდება თქვენი შეკვეთის ყველა ნივთზე.
შემოწმების გვერდზე მოიძიეთ „ვაუჩერის კოდი“. ჩასვით ვაუჩერის კოდი ველში და დააწკაპუნეთ ღილაკს „შეძენა“. ფასი ავტომატურად გამოაკლდება თუ ვაუჩერის კოდი სწორია.
- შეამოწმეთ ვებ-გვერდი Baldi.ge, ხშირად მართლა კარგი, სასარგებლო პრომო აქციები გვაქვს.
- პრომო კოდებს მომხმარებლებს ხშირად ვუგზავნით საინფორმაციო ბიულეტენებით.
- პრომო კოდები ზოგიერთ შემთხვევაში ხელმისაწვდომია სოციალური მედია საშუალებებით.
დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ გაეცნოთ დაბრუნების პოლისს ან დაგვიკავშირდეთ ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტაზე: [email protected].
ჩემთვის საინტერესეო შეკითხვა ამ ჩამონათვალში არ არის, როგორ დავუკავშირდე მომხმარებელთა მომსახურებას?
დაგვიკავშირდით ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. მომხმარებელთა მომსახურების გუნდი დაგიკავშირდებათ შეძლებისდაგვარად მალე.
მიწოდების პოლიტიკა
დიახ, საქართველოში მიწოდება უფასოა ნებისმიერი შეკვეთისთვის.
შეკვეთების უმეტესობა როგორც წესი იგზავნება შეკვეთის გაკეთების დღესვე. შეკვეთები როგორც წესი მიეწოდება იმავე სამუშაო ან მომდევნო სამუშაო დღეს. საქართველოს რეგიონებში მიწოდებას მეტი დრო სჭირდება, ვინაიდან მიწოდებაში მესამე მხარეა ჩართული.
არა, ვებ-გვერდზე Baldi.ge გაკეთებული ყველა შეკვეთა იგზავნება საქართველოს ტერიტორიაზე. სხვა ქვეყნებში მიწოდებისთვის შეამოწმეთ „ბალდის“ წარმომადგენლობები საზღვარგარეთ.
ჯერჯერობით ერთ შეკვეთას მხოლოდ ერთ მისამართზე ვაგზავნით.
ჯერჯერობით „ბალდი“-ს ონლაინ მომსახურება აქვს ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ყაზახეთში, საქართველოში და სომხეთში.
დაგვიკავშირდით ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. მომხმარებელთა მომსახურების გუნდი დაგიკავშირდებათ შეძლებისდაგვარად მალე.
როგორც წესი შეკვეთის მოწოდებას 1-2 სამუშაო დღე სჭირდება თბილისში და ცოტა მეტი დრო საქართველოს სხვა რეგიონებში. დასვენების დღეებში შესაძლოა მეტი დრო დასჭირდეს. ნებისმიერი დროს შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. მომხმარებელთა მომსახურების გუნდი დაგიკავშირდებათ შეძლებისდაგვარად მალე.
თბილისის მასშტაბით მიწოდებისას გემსახურებათ ჩვენი საკუთარი მიწოდების სამსახური. ერთ-ერთი წარმომადგენელი ყოველთვის გიკავშირდებათ მიწოდების დროის დასადგენად. საქართველოს სხვა რეგიონებში მიწოდებისას ვიყენებთ „საქართველოს ფოსტის“ სტანდარტული მიწოდების მომსახურებას და თუ ნივთის მოტანისას შინ არ ხართ, „საქართველოს ფოსტა“ თქვენს გზავნილს ტოვებს თქვენს საფოსტო ყუთში ან კარის წინ. თუ ეს შეუძლებელია, ტოვებენ „საქართველოს ფოსტის“ ადგილბრივ ოფისში და დაგიტოვებენ ბარათს, სადაც აღნიშნული იქნება სად მდებარეობს ოფისი.
ბოდიშს გიხდით, თუ მიიღეთ შეტყობინება, რომ თქვენი შეკვეთილი ნივთი არ არის საწყობში. ეს ნიშნავს, რომ შეკვეთის გაკეთებისას ნივთი რეგისტრირებული იყო საწყობში. თუმცა თქვენი შეკვეთის შესრულებისას აღმოჩნდა, რომ ნივთი საწყობში აღარ იყო ან უვარგისი იყო. კიდევ ერთხელ ვწუხვართ ასეთი იშვიათი შემთხვევების გამო. გირჩევთ კიდევ ერთხელ დაათვალიეროთ ვებ-გვერდი და შემოწმოთ არის თუ არა სასურველი ნივთი ხელმისაწვდომი.
ჩემთვის საინტერესეო შეკითხვა ამ ჩამონათვალში არ არის, როგორ დავუკავშირდე მომხმარებელთა მომსახურებას?
დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
დაბრუნება და ანაზღაურება
- ნებისმიერი შეძენილი ნივთის დაბრუნება და თანხის ანაზღაურება შესაძლებელია თავდაპირველი შეკვეთის მიღებიდან 30 დღის ვადაში გარდა ქვემოთ ჩამოთვლილი კონკრეტული კამონაკლისი შემთხვევებისა.
- “ბალდის” ნებისმიერ მაღაზიაში შეძენილი ნივთის დაბრუნება თანხის ანაზღაურებით შესაძლებელია იგივე მაღაზიაში 30 დღის განმავლობაში.
- დასაბრუნებელი ნივთი მაღაზია „ბალდიში“ დაბრუნებისას არ უნდა იყოს გამოყენებული და დახეული. სხვა შემთხვევაში ნივთი არ ექვემდებარება დაბრუნებას და შეკვეთაზე თანხა არ დაბრუნდება ან ნივთი არ გაიცვლება. ასეთ შემთხვევაში გთხოვთ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს გარემოების დასადგენად.
- ნივთის დასაბრუნებლად ან შესაცვლელად მომხმარებელმა ნივთთან ერთად უნდა წარმოადგინოს გადახდის ქვითარი (შეძენის მტკიცებულება).
- ყველა ნივთი შემოწმდება დაბრუნებისას. შემოწმების შემდეგ, ნივთები, რომლებიც არ დაექვემდებარება დაბრუნებას (მაგ: თუ წარმოდგენილი არ არის ქვითარი, ნივთი გამოყენებულია და სხვა შემთხვევებში) ნივთის დაბრუნების ან გადაცვლის მიზნით „ბალდი“ იტოვებს უფლებას არ აანაზღაუროს თანხა ან არ მოახდინოს გადაცვლა.
- ნივთების გადაცვლა შესაძლებელია ზომაში ან სხვა ფერში, თუ არ არის შეძენილი ფასდაკლების დროს.
- ფასდაკლების პერიოდში შეძენილი ნივთების გადაცვლა ზომაში შესაძლებელია მხოლოდ შეძენიდან 2 სამუშაო დღის ვადაში.
- ფასდაკლების პერიოდში შეძენილი ფალდაკლებული ნივთები არ ექვემდებარება თანხის დაბრუნებას.
- თანხის დაბრუნება მოხდება ნივთის დაბრუნებიდან 2 კვირის ვადაში და ნივთი გაივლის შემოწმებას.
- თქვენს საბანკო ანგარიშზე თანხის დაბრუნება წარმოადგენს თქვენი ბანკის პასუხისმგებლობას.
- თანხის ანაზღაურება მოხდება იმავე წესით, როგორც მოხდა შეძენა.
- ნივთებზე პასუხისმგებლობა ჩვენს საწყობში მოტანამდე ეკისრება მომხმარებელს, ასე რომ დარწმუნდით რომ სათანადოდ იყოს შეფუთული და არ მოხდეს რაიმე სახის დაზიანება.
- ნივთები უნდა დაბრუნდეს ორიგინალ შეფუთვაში. თუ ეს შეუძლებელია, დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურებას.
- ჩვენ პასუხს არ ვაგებთ შეცდომით დაბრუნებულ არც ერთ ნივთზე.
- ონლაინ შეკვეთით შეძენილი ნივთები არ ბრუნდება „ბალდის“ მაღაზიებში. ასეთ შემთხვევაში მიმართეთ ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს.
- ნივთის გადაცვლის, დაბრუნების და თანხის დაბრუნების დროს გათვალისწინებულია მხოლოდ შეძენის დროს არსებული ფასი.
- ნივთის დაბრუნება უფასოა.
„ბალდი“ ყველა ნივთს აბრუნებს უფასოდ.
არა, ონლაინ ნაყიდი ნივთები ბრუნდება მხოლოდ მიწოდების გზით. დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
დაგვიკავშირდით ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
- ნივთების გადაცვლა შესაძლებელია ზომაში ან ფერით, თუ ნივთი შეძენილი არ არის ფასდაკლების დროს.
- „ფასდაკლკლებით“ შეძენილი ნივთი შეიძლება გადაიცვალოს სხვა ზომაში შეძენიდან 2 სამუშაო დღის ვადაში.
თუ მაღაზიაში დაბრუნებისას ან ონლაინ დაბრუნებისას აღმოჩნდება, რომ ნივთები დაზიანებულია, ავტომატურად ითვლება რომ არ ექვემდებარება დაბრუნებას.
დაზიანებული ან დეფექტური ნივთის მიღებისას დაუყოვნებლივ გვაცნობეთ ელ. ფოსტაზე [email protected] ან დაგვირეკეთ 1.877.826.0825. საკითხს გამოვიკვლევთ და შეძლებისდაგვარად სწრაფად გაცნობებთ გადაწყვეტილებას.
თანხის დაბრუნება ხდება ნივთის დაბრუნებიდან 2 კვირის ვადაში და ნივთს უტარდება შემოწმება. თქვენს საბანკო ანგარიშზე თანხის ასახვაზე პასუხისმგებელია თქვენი ბანკი.
ბოდიშს გიხდით თუ თანხის დაბრუნებისას რამე შეცდომა მოხდა. დაუკავშირდით ტელეფონზე მომხმარებელთა მომსახურებას: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected].
თანხის დაბრუნება შეუძლებელია სხვა ბარათზე. დასაბრუნებელი თანხა ჩაირიცხება იმავე ბარათზე, რომლითაც შეიძინეთ ნივთი, ვინაიდან ბარათის ანგარიში ისევ მოქმედია.
თანხის დაბრუნება ხდება ნივთის დაბრუნებიდან 2 კვირის ვადაში და ნივთს უტარდება შემოწმება. თქვენს საბანკო ანგარიშზე თანხის ასახვაზე პასუხისმგებელია თქვენი ბანკი.
- “ფასდაკლებული” ნივთი არის ნებისმიერი ნივთი, რომელსაც შეიძენთ ფასდაკლებით
- ფასდაკლების პერიოდი არის ბალდის მიერ გამოცხადებული ფასდაკლების პერიოდი მითითებულ კოლექციაზე და ნივთებზე.
დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
პროდუქცია და მარაგი
ნივთების უმეტესობას მარაგში არ ვაბრუნებთ. შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურებას და შეამოწმოთ ხელმისაწვდომობა. მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს უნდა მიაწოდოთ ნივთის დასახელება ან პროდუქცის საიდენტიფიკაციო ნომერი.
ზომების სქემის სანახავად დააწკაპუნეთ აქ .
ჩვენი ფასთწარმოქმნა დამოკიდებულია სხვადასხვა ფაქტორებზე, რაც გულისხმობს, რომ ნივთის ფასი შეიძლება შეიცვალოს თქვენს მიერ შეძენის შემდეგ. სამწუხაროდ, ფასს ვერ შეცვლით ან თანხას ვერ დაიბრუნებთ ფასის სხვაობის გამო.
ამის ძირითადი მიზეზები შეიძლება იყოს:
- ვერ დავადგინეთ თქვენს მიერ მითითებული ინვოისის გაგზავნის შესახებ ინფორმაცია. თუ ინვოისის გაგზავნის მისამართი არ ემთხვევა მისამართს, რომელიც დაფიქსირებული აქვს საკრედიტო ბარათის გამცემს ან ბანკს, შეკვეთა ავტომატურად უქმდება. დაუკავშირდით თქვენს საკრედიტო ბარათის გამცემს ან ბანკს ინფორმაციის სისწორის დასადგენად. შემდეგ შეგიძლიათ გააკეთოთ ახალი შეკვეთა ინვოისის გაგზავნის სწორი მისამართის მითითებით.
- გადახდის დამუშავება ვერ განხორციელდა.
- გარკვეული ტექნიკური საკითხების გამო ვერ შევასრულეთ თქვენი შეკვეთა. გეცნობებათ ელ. ფოსტით და თუ ამ შეკვეთისთვის თანხა გაქვთ გადახდილი, აგინაზღაურდებათ სრულად.
თუ კონკრეტული პროდუქტის მოძებნა გსურთ, გადადით საწყის გვერდზე და გამოიყენეთ საძიებო ველი, რომელიც გვერდის ზედა ნაწილშია განთავსებული. ასევე შეგიძლიათ მოიძიოთ მენიუში ჩამოთვლილ კატეგორიებში.
ჩვენ ვცდილობთ პროდუქციის შესახებ მოგაწოდოთ რაც შეიძლება ამომწურავი ინფორმაცია, მათ შორის:
- ნივთის მახასიათებლები
- წარმოებაში გამოყენებული მასალები
- ნივთის ზომები
დამატებითი ინფორმაციის საჭიროების შემთხვევაში გვაცნობეთ ჩვენი მომხმარებელთა მომსახურების საშუალებით.
დაუკავშირდით ტელეფონზე მომხმარებელთა მომსახურებას: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected].
დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.
ტექნიკური საკითხები
ონლაინ მაღაზიაში შეძენის და ან შეკვეთების შემოწმებისთვის, აუცილებლად უნდა შეხვიდეთ თქვენს ანგარიშში.
თუ მიიღეთ შეტყობინება, რომელშიც აღნიშნულია, რომ თქვენი ელ. ფოსტის მისამართი/პაროლი არ არის სწორი, შეასრულეთ შემდეგი:
- დარწმუნდით, რომ იყენებთ იგივე ელ. ფოსტის მისამართს და პაროლს, რომელიც მიუთითეთ რეგისტრაციისას.
- თუ პაროლი დაგავიწყდათ, მარტივად დააწკაპუნეთ ღილაკს „დაგავიწყდათ პაროლი?“, რომელიც განთავსებულია ანგარიშში შესვლის გვერდზე. შეიყვანეთ თქვენი ელ. ფოსტის მისამართი და ელ. ფოსტაზე მიიღებთ ლინკს, სადაც შეგიძლიათ შექმნათ ახალი პაროლი.
- სცადეთ წაშალოთ „cookies“. ხშირია, რომ მათი წაშლით ანგარიშზე წვდომას აღადგენთ. გაითვალისწინეთ, რომ ამით შესაძლებელია ნაგვის ურნიდან წაიშალოს გარკვეული ნივთები ან შენახული ნივთები, თუ მათ წაშლამდე თქვენს ანგარიშში არ ხართ შესული.
- თუ ისევ ვერ შედიხართ, დამატებითი დახმარებისთვის დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected].
რეგისტრაციისთვის დააწკაპუნეთ აქ.
ეს არ არის პრობლემა. აღდგენა ადვილად შეგიძლიათ. შედით ანგარიშზე შესვლის გვერდზე, რომელიც ეკრანის მარჯვენა კუთხეში მდებარეობს. იპოვეთ ღილაკი „დაგავიწყდათ პაროლი?“. დააწკაპუნეთ და მიყევით შემდგომ ინსტრუქციებს.
დარეგისტრირების ან ჩვენი საინფორმაციო ბიულეტენის გამოწერის შემდეგ უნდა მიიღოთ ჩვენი შეტყობინებები, მათ შორის „ბალდი“-ს სიახლეების ბიულეტინები, შეკვეთის და დაბრუნების დადასტურების შეტყობინებები, გამოგზავნის დადასტურებები, ინფორმაცია პაროლის შესახებ და ნებისმიერი პასუხი მომხმარებელთა მომსახურების გუნდისგან.
ამ შემთხვევაში შეგიძლიათ სცადოთ შემდეგი:
- შესაძლოა დაგჭირდეთ წაშალოთ „cookies“.
- როდესაც „cookies“ წაშლით, დახურეთ ბრაუზერი, გახსენით ხელახლა და ეწვიეთ ჩვენს გვერდს. პრობლემები აღარ უნდა გქონდეთ.
- თუ პრობლემები ისევ გაქვთ, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს.
თქვენი მონაცემების შეცვლა ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ. ამისთვის უნდა შეხვიდეთ „ჩემს ანგარიშში“. ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ შეცვალოთ:
- პაროლი
- მიწოდების მისამართი
- გადახდის ბარათის მონაცემები
მონაცემების შესაცვლელად უბრალოდ დააწკაპუნეთ ღილაკზე „რედაქტირება“. ინფორმაციის განახლებისას დააწკაპუნეთ ღილაკზე „შენახვა“. თქვენს ანგარიშში ნებისმიერი ცვლილება გავლენას არ ახდენს თქვენს მიერ მანამდე გაკეთებულ შეკვეთებზე.
გვერდზე ნებისმიერი ნივთის პოვნა ადვილია. მარტივად, მოძებნეთ კატეგორიებში, რომლებიც ჩამოთვლილია ვებ-გვერდის ზედა მხარეს და შემდეგ გაფილტრეთ რასაც ეძებთ, ამისთვის დააწკაპუნეთ თითოეულ სექციაზე.
ჩვენს ვებ-გვერდზე ყიდვა უსაფრთხო და დაცულია. თქვენი ყველა მონაცემი დაცულია. კონფიდენციალობის პოლისი შეგიძლიათ იხილოთ აქ.
დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს ტელეფონზე: (995 322) 50 00 50 ან ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. დაგიკავშირდებით შეძლებისდაგვარად მალე.